• ورود
  • هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

گام های شکوفایی برند

طی فرآیند شخصی جهت آنالیز موقعیت برند شما مشخص خواهد شد که کسب و کار شما در گام چندم از گام های 10 گانه شکوفایی برند پارادایس ایستاده است. آنالیز موقعیت هر برند بصورت کاملا تخصصی و توسط پارامترهای علمی انجام خواهد شد و در صورت لزوم اصلاحات بنیادی در هرمرحله برای اثر بخشی بیشتر استراتژی تبلیغاتی اعمال خواهد شد.

گام اول : شناخت ماموریت برند

در واقع ماموریت برند شما همان هدف به وجود آمدن آن است و همه ی ابعاد
برندینگ مثل شعار و پیام برند را تحت تاثیر قرار می دهد. با در نظر گرفتن مخاطبان باید ماموریت برند
خود را مشخص کنید و توسط آن به نیازهایشان پاسخ دهید
پارادایس از همین قدم اول کنار شماست

گام دوم : شناخت محیط داخلی و بیرونی برند

شناخت دقیق برند جهت برطرف کردن ضعف ها و استفاده از قوت
ها به عنوان مزیت رقابتی و شاخصه برند رد تبلیغات امری حیاتی است و از آنجا که محیط بیرونی و بازارکسب و کار اثر مستقیم و انکار ناپذیر بر هر برندی دارد، اطلاع از شرایط و امکان پیش بینی شرایط آتی خود یک مزیت رقابتی است، علم و تجربه عوامل آژانس پارادایس به کمک برند شما می آید تا بهترین کنش ها و واکنش ها را در دنیای متغیر آینده داشته باشید.

گام سوم : طراحی هویت بصری و شعار برند

با توجه به رسالت و هدف برند هدایت بصری برای آن طراحی و اجرا می شود.این هویت شامل انتخاب رنگ، طراحی لوگو (نشان)، شعار تبلیغاتی، تایپوگرافی و خلق کاراکتر برای اثر بخشی و ایجاد صمیمیت با مخاطب است. این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که لوگو و شعار برند شما در صورت طراحی درست، مبنی بر اصول در یاد مخاطب خواهد ماند و تغییر آن دشوار خواهد بود.

گام چهارم : شناخت بازار هدف ، مشتریان هدف

بدون در نظر گرفتن بازار و مشتریان هدف تمام تلاش های برند شما بی حاصل خواهد بود! چطور می شود بدون شناخت نیازهای بازار و مشتریان برای آنها محصول، خدمت، ویا تبلیغات تولید کرد؟
نیاز سنجی مخاطب در تولید تبلیغات برای برند شما جزء مهمترین اقدامات گروه خلاق پارادایس خواهد بود و با انجام اصلاحات همیشگی و تغییرات دائمی در محیط پر تلاطم امروزی، شاهد اثر بخشی حداکثری تبلیغات خواهیم بود.

گام پنجم : انتخاب رسانه مناسب برای تبلیغات

با توجه به شناخت کلی ماهیت برند، بازار هدف و مشتریان هدف و خواسته ای که از تبلیغات و تعامل با مخاطبان در طرح ریزی استراتژی داریم رسانه مناسب برای تبلیغات انتخاب می شود. البته که سهم استفاده کنندگان در بین شبکه های اجتماعی هم در انتخاب رسانه ما مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت و با سنجش تمام جوانب بهترین شبکه ارتباطی را برای تعامل با مخاطبان هدف شما انتخاب خواهیم کرد.

گام ششم : نیاز سنجی مشتریان هدف برند

محتوای تولیدی باید در جهت رفع نیازهای مخاطب هدف باشد،درست مثل رسالت و هدف برند شما، این مهم در افزایش بهره وری کسب و کار تاثیر بسزایی دارد و شناخت این نیازها مهم ترین بخش این پروسه خواهد بود.

گام هفتم : پایه ریزی استراتژی تبلیغات منحصر به فرد برند شما

هیچ 2 برندی در دنیا نیست که استراتژی تبلیغاتی کاملا یکسانی را اجرا کرده و نتیجه گرفته باشد چرا که در این صورت انجام مراحل نیازسنجی و شناخت در عمل بی معنی خواهد بود!

“متفاوت بودن در تبلیغات، نوعی خودکشی است” ویلیام برنباخ

گام هشتم : اجرای استراتژی

3 اصل مهم جهت اجرای بی نقص برنامه تبلیغاتی تداوم، تعامل، و خلاقیت است و کارخانه خلاقیت پارادایس دقیقا برانجام همین اصول پایه گذاری شده است.

گام نهم : تثبیت جایگاه برند

درمیان طوفان حوادث و با توجه به دنیای متغیر امروزی ما در پارادایس با بررسی بازخوردهای استراتژی در صورت لزوم با انجام اصلاحات باعث تثبیت جایگاه برند دریک مسیر صعودی خواهیم شد و توان انجام واکنش های مناسب در برابر متغیرهای متعدد محیط بیرونی برای برند فراهم خواهد شد.

گام دهم : پیشرفت برند

بررسی و اعمال گام های 9 گانه قبلی طبیعتا باعث پیشرفت و اثرگذاری مثبت در برند مورد بررسی خواهد شد.

کمی با آژانس تبلیغاتی پارادایس

کارخانه خلاقیت پارادایس با آنالیز برند شما ، شناخت بازار و مشتریان هدف و با بهره کیری از جدید ترین روش های تبلیغاتی؛
به همراه تیمی خلاق و متخصص کنار شماست تا آینده ای فراتر از تصورتان برای برند شما رقم بزند.
X