بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ چیست؟
ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد، نوعی بازاریابی است که با اهداف آگاهی از برند، ترویج نام تجاری، محصول و خدمات و در رویدادهای خاصی انجام میشود. بازاریابی رویداد باعث روابط عمیقتر با مشتریان میشود و اطلاعات و آموزش کافی در مورد محصول شما به آنها میدهد.
بازاریابی رویداد از چند جهت مفید و کارساز است. واضحترین مورد این است که برند تجاری میزبانی کار را بر عهده میگیرد و به شما کمک میکند تا روابط قویتری با مشتریان داشته باشید، شرکای جدید را پیدا کنید، امتیازات زیادی به دست آورید و کلی موارد مفید دیگر
یکی دیگر از کاربردهای ایونت مارکتینگ، حضور در آن به عنوان میهمان است. در این حالت یک نماینده یک شرکت تخصص خود را در یک زمینه خاص با نمایش محصولات و خدمات ارائه میدهد و به افزایش اعتبار برند خود کمک میکند. امکان حمایت از وقایع مالی و آگاهی از برند هم وجود دارد. جالب است بدانید که 95٪ از بازاریابان از ایونت مارکتینگ به عنوان مهمترین راه برای دستیابی به اهداف تجاری یاد میکنند. اما چرا چنین نظری دارند؟
ایونت مارکتینگ با پارادایس
آژانس تبلیغاتی پارادایس با توجه به تاثیر چشمگیر بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ در ارتقا جایگاه برندینگ و توسعه مارکتینگ،در رویدادهای برگزار شده مهم در سطح استان به عنوان مجری انحصاری تبلیغات،استراتژی و تولید محتوای اثر بخش در کنار مجموعه های موفق در این حوزه مانند TEDx Omid , برآیند و Foodsumit قرارگرفته و در حال همکاری است.
رویدادهای موفق در این سالها عنصری کلیدی در نمایش هرچه بیشتر توانمندی های برندهای شرکت کننده است.
پارادایس کلیه این رویدادهارا برای مجموعه های تحت پوشش و در حال همکاری اش،با شرایط ویژه و نگاه متفاوت تری پیش خواهد برد.
همچنین کسب و کارهای مختلف میتوانند با توجه به استراتژی منحصر به فردشان به برنامه ریزی رویدادهای مستقل در راستای هدف های گوناگون فکر کنند که در این مسیر پارادایس به عنوان آژانس تبلیغاتی امین شان کلیه فرآیند های رویداد را پیش برده،برگزار و در پایان نتایج را ارزیابی می نماید