بازاریابی محتوا (Content Marketing) یک استراتژی بازاریابی است که در آن محتواهای ارزشمند و جذاب با هدف جذب و مشتری‌پروری ایجاد می‌شوند. هدف اصلی بازاریابی محتوا ارائه محتوای مفید، آموزنده و جذاب به مخاطبان است تا روابط برقرار شده و اعتماد مشتریان به برند تقویت شود و در نهایت باعث افزایش فروش و درآمد برای سازمان شود.

مراحل ایجاد تولید محتوا در آژانس تبلیغاتی پارادایس

1- آنالیز رقبا

در ابتدا رقبا آنالیز شده

2-مخاطب شناسی

در مرحله بعد مخاطب هدف شناسایی و اطلاعات تحلیل وجمع آوری میشود.

3-هدف گذاری

در مرحله سوم بعد ازتحلیل اطلاعات به دست آمده اهداف مشخص میشود.

4-استراتژی محتوا

و بعد از هدف گذاری به تدوین و استراتژی محتوا میپردازیم

5-تقویم سردبیری

در این مرحله تقویم محتوایی ایجاد میشود.

6- تولید محتوا

در این مرحله محتوا بر اساس تحلیل ها و هدف گذاری ها ایجاد میشود .

7-انتشار محتوا

محتوای تایید شده منتشر میشود .

8-ترفیع محتوا

در این مرحله تقویم محتوایی آپدیت میشود.