سوالات مشتریان آژانس تبلیغاتی پارادایس

آژانس خلاقیت پارادایس از آذر ماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده اما سابقه مدیران پارادایس به۱۵ سال پیش برمیگردد.

فعالیت آژانس بصورت تمام خدمت بوده و کلیه نیازهای شما چه در حوزه مارکتینگ و چه در حوزه برندینگ را پوشش میدهد.

بله،لیست برندهایی که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم در صفحه اول وب سایت مشخص شده و نمونه کارهای ما به تفکیک در دسته بندی ها قابل مشاهده است.

ما با تحلیل و تحقیقات بازار کارمان را شروع میکنیم و‌پس از مشخص شدن مخاطبان هدف و پرسنای برند،پیام های هدفمند و برنامه ریزی شده ای را با یک استراتژی یکپارچه منتقل خواهیم کرد.

رمز موفقیت پارادایس به کار گیری یک تیم منسجم،جوان و متخصص است که در جلسات طوفان فکری با استفاده از روش های نوین بارش فکری بر پایه اهداف تعیین شده در چشم انداز برند،به تمایز مورد انتظار می رسیم.

ما از روش‌های مختلف بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می‌کنیم. این شامل روش‌های دیجیتالی مانند تبلیغات آنلاین، رسانه‌های اجتماعی و سایر رسانه های ارتباط جمعی است.

با تحلیل گروه‌هدف و درک عمیق از مشتریان، ما تلاش می‌کنیم تا پیام‌ها و استراتژی‌هایمان به طور معناداری با مشتریان هماهنگ شوند.

تضمین اصلی ما کیفیت و‌ کمیت ارائه خدمات است که نمونه های اجرا شده و آمارهای حاصل شده قابل استناد هستند.

تمایز ما علاوه بر به کارگیری تیم مجرب،جدیدترین و پر بازده ترین شیوه های تبلیغاتی و به روزترین تجهیزات تولید محتوا،نگاه تخصصی و شخصی سازی شده نسبت به وضعیت هر برند در بازار است.

شما میتوانید با تکمیل فرم همکاری در تارنمای پارادایس اطلاعات مورد نیاز اولیه را ارسال نمایید و پس از بررسی،واحد فروش آژانس با شما جهت مراحل بعدی همکاری تماس خواهند گرفت.